Fredag

Matchen idag gick väl sådär. För laget gick det bra, men för mig gick det verkligen inte bra.. Aja vi vann iallfall med fyra bollar eller något! När jag kom hem duschade jag och kollade på slutet av idol.

Sen nu på kvällen gick jag ut och träffade Calle,Victor och Fabian. De var verkligen skönt och roligt att träffa dem igen! Vi gjorde inte alls mycket vi bara satt ute och prata. Nu har jag precis kommit till mitt lilla hus och tänkte sätt på en film och invänta Linus som har varit ute. Imorgon blir det att gå upp rätt tidigt för ska vara i sjöstadshallen 11.30 för att döma. Efter det vet jag inte vad som händer men det märker vi. Hörs mera imorgon Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0