Dåligt av mig...

Har varit otroligt dålig på att skriva men ska försöka bli bättre, har inte så mycket tid att sitta vid datan. Kan berätta lite snabbt om min helg!
Fredag-Var vi lediga från skolan så jag och min syster åkte upp till Haninge Centrum åt sushi och sen åkte vi hem och städade lite, senare på kvällen hämtade Linus mamma mig och Linus vi åkte in till stan och åt middag med deras kompis från Gotland och efter det åkte vi bara hem och tog det lugnt!
Lördag-Vi gick upp vid åtta för Linus pappa skulle hämta hos halv nio för vi skulle hjälpa han och Anna att flytta in till deras nya lägenhet i sjöstad. Sen åkte vi hem till mig hämtade lite grejer och efter det åkte vi in till stan kollade kläder och sånt, åkte därefter hem till Linus pappa lämnade väskorna och sen gick vi ut och träffades Linus kompisar. Vid halv ett åkte vi hem och sov..
Söndag-Gick upp runt 10 åt frukost och så, sen började jag fixa mig för att jag skulle vara i västbergahallen klockan halv tolv för att döma handboll. Efter det åkte vi med min pappa och mamma hem jag duschade och sen åkte vi till Söderbymalms skolan och kollade på Sara när hon spelade efter de åkte vi till Linus pappa igen..
Ja har inte gjort så mycket denna helg har varit lugnt och skönt.
Sitter just nu i skolan och slutar om 40min då blir det att åka och sola och sen är det träning vid 18. Vet inte vart jag sover eller så.. Det berättar jag senare. Vi hörs Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0