Nytt försök!

Hejhej!
Nu bloggar jag ensam igen. Känner att jag inte kan sluta helt att blogga. Alltså blir det nytt försök och jag ska skriva mycket och det lovar jag. Hoppas ni som följt mig förut har saknat mig, och ni som aldrig läst min blogg blir överraskade och fortsätter att läsa. Aja för er som inte vet heter jag Felicia Harlin bor i Vendelsö. Går ut 9an om några veckor. Har pojkvän som heter Linus Niskanen. Sen har jag även en bästavän som heter Alva Feretti, och en underbar familj. Efter sommaren börjar jag på Nacka Gymnasium linje Handel och Sevice. Spelar handboll i HaningeHK. Läser ni inte min blogg missar ni en massa grejer. Så gör det. Slut pratat på mig för tillfället. Heidå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0