Ge dig själv tid ibland, väldigt viktigt

Hejhej!
Sitter ute i mitt hus och laddar ner några ljudböcker som jag ska lyssna på och försöka sova till.
Idag var jag i skolan började tio och slutade tolv helt okej dag.hihi.. Efter skolan åkte jag och Alva till Lyckeby och hälsade på,ååh vad jag saknar mig gamla skola.. Hoppas allt blir bättre inte för att min klass är värdelös för det tycker jag verkligen inte men kan inte riktigt släppa taget om vissa från min förra klass. Men det är klart men inte kan det. Allt blir bättre ju längre man går på skolan. Aja släpp det Felicia, Efter vi hade varit på Lyckeby iallafall så åkte vi hem till Alva och där gjorde även Victor och Calle från min förra klass oss sällskap efter några timmar kom Linus också. Jag,Alva och Linus gick och åt och efter det åkte Jag och Linus hem till mig.. Så nu sitter jag här i min underbara säng som jag verkligen har saknat.

Känns konstigt att sitta helt ensam ute i mitt hus.. Men jag älskar ju hemmakvällar så varför inte ge sig själv lite tid någon gång,tänka på saker som man bara gör när man är ensam eller saker som man gör när man är ensam liksom. Idag är en sån dag jag bara vill vara hemma och inte göra något alls. Linus dock gillade inte det så han åkte på fest med några kompisar men han kommer senare i natt till mig.Hoppas jag iallafall! Har inte skrivit på bloggen på ett tag. Hade inget speciellt att skriva så varför ska man då skriva? Jag kanske inte har något speciellt att skriva just nu heller. Men kände helt enkelt för att skriva av mig väldigt onödiga saker kanske, men väldigt skönt.

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0