Bilder

Kollade igenom min gamla blogg och hittade lite bilder och bjuder på några









Stöten
Bilden - Jag och Johanna



Shopping i Stan
Bilden - Linus



Vinter äventyret
Bilden - Alva



Vinter promenaden
Bilden - Jag och Linus



Hemma hos Patrick
Bilden - Johanna och Jag



Påväg hem från skolan
Bilden - Jag



Innan idrottsgalan
Bilden - Steffi och Jag



Innan idrottsgalan
Bilden - Steffi och Jag



Tibro
Bilden - Jag



Hotellet i Jönköping
Bilden - Jag



Hemma hos mig
Bilden - Linus



Nacka Forum
Bilden - Linus och Alva



Shopping
Bilden - Jag




Shopping
Bilden - Linus och Jag



Shopping
Bilden - Jag och Alva



Dagen efter julafton
Bilden - Jag och Linus



Skolan
Bilden - Alva



Testar nya kamran
Bilden - Linus



Skolan
Bilden - Nadja och Jag



Hemma hos Alva
Bilden - Patrick och Jag



Bio
Bilden - Alva och Patrick



Skolan
Bilden - Jag,Jonathan och Gabriel



Hos Linus
Bilden - Jag och Caroline



Haninge Centrum
Bilden - Johanna och Jag



Skolan
Bilden - Johanna,Josefine,Jag och Nadja



Kryssning
Bilden - Jag och Nattis



Tallinn
Bilden - Steffi och Jag



Skolavslutningen i 8an
Bilden - Josefine och Jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din jacka som du har på några bilder (den du har när det är kallt) vart har du köpt den? :)

2011-08-23 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0