Små vänner kan visa sig vara de största

Hejhej!
Kom precis hem, dagen idag var skönt. Vi samlades i Slussen vid tio sedan gick Jag,Sabina,Alva,Elin och två killar från klassen inne i Gamla Stan och gjorde några fråger. När vi var klara med frågorna gick vi till Donken och åt lite. Efter det åkte Jag,Sabina och Elin till Jensen träffade Sabinas bror och sen träffade vi även Linus. Sen hämtade världens bästa syster upp mig i Gullmars så åkte vi och handlade mat som Steffi står och lagar nu. Egna gjorda hamburgare med pommes .Smarriigt.. Strax ska jag börja fixa mig för träning, tränar mellan 17.30-19.15 eller något. Handbollsträning inomhus har faktiskt längtat efter att börja spela inne. Hihi..Sen åker jag förmodligen hem till Linus och sover där. Skriver innan träningen eller ikväll när jag kommer till Limpan. kärlek!



Jag och Mamma
Tack för att du alltid ställer upp och finns där för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0