Home sweet home

Hejhej!
Har varit hemma ett tag nu men har inte orkat blogga. Men nu har jag tid och lust att göra det. Helgen har varit rolig fast ändå väldigt jobbig.. Mycket skratt med tjejerna och mycket träning och så. När jag kom hem idag så träffade jag Limpan direkt och vi har bara slappat på soffan.. Nu klockan nio började någon bra film vi skulle kolla på. Sen blir det att sova. Imorgon hoppas jag på vackert väder och sol så man kan glida ner till stranden och bada lite, som jag bara har gjort två gånger under sommaren ungefär suck.. Lite för trött för att skriva längre men meningen med detta inlägg var att jag har haft det bra på Åland men längtade ändå hem väldigt mycket. Vi hörs mera imorgon. Pusspuss

Bild från Åland 2009
Caroline,Lisa och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0