Godmorgon!

Godmorgon!
Jag och Linus vaknade nyss hemma hos mig, vädret är inte alls bra så idag stannar vi inne. Om någon timme kommer Alva och förmodligen kanske Patrick hit och hälsar på. Igår var jag och träna för fösta gången på väldigt länge kändes faktiskt mycket bra och skönt efteråt. Jag har inte varit hemma så mycket i sommar det är därför jag inte har skrivit något men nu har jag bestämt mig att börja blogga på riktigt igen. Om ungefär en vecka börjar jag även min första skoldag på Nacka. Lite pirrigt men det löser sig alltid. Kan berätta lite kort vad jag har varit och gjort i sommar. Sommaren började med att jag jobbade hela två veckor på pappas jobb efter det åkte jag till Tibro med Alva. Bara någa dagar efter jag kommit hem åkte jag till Gotland med Linus, sen när jag kom hem därifrån så åkte jag till Spanien. Haha ja så har min sommar varit i princip. Rätt stressig men ändå väldigt lyckad. I helgen åker jag till Åland på träningsläger med handbollslaget. Annars ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig. Hoppas ni har haft en underbar sommar för det har jag iallafall.PussPuss

Bild från Tibro 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0